RETURUL PRODUSELOR

Ati inregistrat comanda si doriti sa o anulati?

In cazul in care in care nu a fost preluata de catre un consultant de vanzari, aveti posibilitatea sa o anulati dumneavoastra. Comenzile anulate raman vizibile in istoric. Daca doriti sa modificati partial produsele din comanda sau sa adaugati, modificati date de facturare sau de livrare, trebuie doar sa trimiteti un e-mail sau se ne contactati telefonic.
Modificarile vor fi operate in timpul programului de lucru.

In cazul in care a fost preluata de catre un consultant de vanzari, puteti trimite solicitarea anularii comenzii prin: e-mail, formular contact sau telefonic.



Comanda anulata a fost achitata online?

In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3-4 zile.



Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?

Inseamna ca banii sunt in contul S.C. ILCO NETWORKS S.R.L. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda.

________________________________________________________________________

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau DPD in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.



Daca piesa livrata nu este compatibila cu cerintele clientului din vina vanzatorului, clientului i se vor returna banii sau inlocui produsul pe cheltuiala furnizorului in urmatoarele conditii:

Componentele comandate on-line trebuie returnate in termen de 14 zile de la primirea acestora.

Componentele trebuie returnate in ambalajul original insotite de factura si certificatul de garantie.

Piesele trebuie returnate impreuna cu toate celelalte accesorii care au insotit-o la livrare.

Nu este permisa dezansamblarea piesei.

Componenta trebuie sa fie intr-o stare perfecta optica (fara zgarieturi, stersaturi, etc.) si sa fie respectate conditiile de manipulare, transport.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand (pana la 20% din valoarea produsului) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

In cazul in care produsul se returneaza plata aferenta va fi efectuata in termen de 14 zile in contul indicat de catre client. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz - nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Daca piesa livrata nu este compatibila cu laptop-ul clientului din vina acestuia (comanda gresita) i se vor returna banii sau inlocui produsul pe cheltuiala cumparatorului in urmatoarele conditii:

  • Se returneaza suma platita initial de client din care se scad 30 lei (costul celor doua drumuri - catre client si inapoi la furnizor) sau se inlocuieste produsul si se adauga 30 lei ( costul celor doua drumuri - catre client si inapoi la furnizor)

  • In cazul in care produsul se returneaza plata aferenta va fi efectuata in termen de 14 zile calendaristice in contul indicat de catre client.


Formular de retur/garanție


Nume:
Prenume:
Telefon:
Adresa de e-mail:
Număr comandă/factură:
Motiv retur/garanție:
Solicitare: